Du är här:
Ring eller skriv gärna till oss!
Här finns telefonnummer och adress till TLV.
Telefonnumret till TLV:s växel är 08 568 420 50
Faxnummer: 08 568 420 99
E-post: registrator@tlv.se
Hemsida: www.tlv.se
Organisationsnummer: 202 100 - 5364
Vår växel har öppet vardagar klockan 9-16.
Vår registratur har öppet vardagar klockan 9-15.
Vissa dagar stänger vi tidigare, dessa datum hittar du till höger på sidan.
Postadress
Tandvårds- och läkemedelsförmånsverket
Box 225 20
104 22 Stockholm
Gatuadress om du vill besöka oss:
Fleminggatan 18, Stockholm
Tunnelbana
Åk tunnelbanans blå linje nummer 11, mot Akalla eller blå linje 10 mot Hjulsta.
Gå av vid Rådhuset.
Pendeltåg
Åk pendeltåget till Stockholms Centralstation.
Buss
Åk buss 1 mot Stora Essingen.
Bussen går från exempelvis Frihamnen, Värtavägen eller Hötorget.
Ring oss gärna på telefonnummer 08 568 420 50
så hjälper vi dig att hitta hit!
Senast uppdaterad 23 juni 2020
30 oktober
Öppet klockan: 9.00 - 12.00
24 december
Julafton
Stängt
25 december
Juldagen
Stängt
26 december
Annandag jul
Stängt
31 december 2020
Nyårsafton
Stängt