TLV logotyp
TLV logotyp

Du är här:

Kontakta oss på TLV

Ring eller skriv gärna till oss!
Här finns telefonnummer och adress till TLV.

Telefonnumret till TLV:s växel är 08 568 420 50

Faxnummer: 08 568 420 99
E-post: registrator@tlv.se
Hemsida: www.tlv.selänk till annan webbplats
Organisationsnummer: 202 100 - 5364

Så här har TLV öppet

Vår växel har öppet vardagar klockan 9-16.
Vår registratur har öppet vardagar klockan 9-15.

Vissa dagar stänger vi tidigare, dessa datum hittar du till höger på sidan.

Postadress
Tandvårds- och läkemedelsförmånsverket
Box 225 20
104 22 Stockholm

Gatuadress om du vill besöka oss:
Fleminggatan 18, Stockholm

Så här hittar du till oss

Tunnelbana
Åk tunnelbanans blå linje nummer 11, mot Akalla eller blå linje 10 mot Hjulsta.
Gå av vid Rådhuset.

Pendeltåg
Åk pendeltåget till Stockholms Centralstation.

Buss
Åk buss 1 mot Stora Essingen.
Bussen går från exempelvis Frihamnen, Värtavägen eller Hötorget.

Ring oss gärna på telefonnummer 08 568 420 50
så hjälper vi dig att hitta hit!

Senast uppdaterad 23 juni 2020

Förkortade öppettider 2020

30 oktober
Öppet klockan: 9.00 - 12.00

24 december
Julafton
Stängt

25 december
Juldagen
Stängt

26 december
Annandag jul
Stängt

31 december 2020
Nyårsafton
Stängt