Logotyp. Gå till startsidan

Kom till oss med dina frågor på Odontologisk Riksstämma

Har du frågor till oss på TLV, Försäkringskassan eller Socialstyrelsen om tandvårdsstödet? Då är du är välkommen till vår gemensamma monter C12:11 på årets Odontologisk Riksstämma torsdag 17 november till lördag 19 november på Stockholmsmässan. Där har du möjlighet att diskutera med och ställa frågor till våra experter.

Gemensamma miniseminarier i montern

Missa inte våra gemensamma miniseminarier i montern där vi kommer att ta upp frågor som vi ofta får från tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister med flera inom tandvården.

Torsdag 17 november

10.30 Nyheter i tandvårdsstödet, vad är STB (särskilt tandvårdsbidrag)?
14.00 Patientfall 1

Fredag 18 november

11.45 Patientfall 2
15.30 Vad innehåller release 3 av Försäkringskassans it-stöd?

Lördag 20 november

10.30 Nyheter i tandvårdsstödet, vad är STB (särskilt tandvårdsbidrag)?

Symposium

På fredagen den 18 november kl. 13.15-14.45 arrangerar vi även ett gemensamt symposium "Klara kontrollen".

Syftet är att ge professionella inom tandvården bättre kunskap om dokumentationskrav och efterhandskontroller. Där presenterar vi även vilka områden som Försäkringskassan särskilt kommer att kontrollera under 2012.

Från TLV deltar Lars Sjödin och Barbro Hjärpe, från Socialstyrelsen Johan Blomgren och från Försäkringskassan Håkan Lundh.

Välkommen till lokal C3.

Sidinformation